mandag den 12. november 2007

Frederik synger

I mine lydfortællinger ligger nu også en sang synget af Frederik på 4 år. Efter at vi havde leget længe med forskellige skøre indspilninger og Frederik havde sunget denne sang med lange pauser mellem versene og et vers ind imellem som han ikke rigtigt kunne huske, så klippede jeg det bedste ud. Hvilket resulterede i at han stolt hører sin sang igen og igen.
Da jeg midt i vores leg forlod computeren et øjeblik hørte jeg at Frederik nu selv kunne optage og afspille det han lige havde optaget. Meget imponerende synes jeg. Før var det mig der havde ført musen og Frederik der snakkede. Han havde altså fulgt godt med i hvad der skete på skærmen. (Sofia på 2 år fulgte også med i vores leg, hende kommentar var: "Frederik tegner!")

3 kommentarer:

madazz sagde ...

ha ha .... hvor er det bare godt.. babababababa

lis faurholt sagde ...

Der er bare ikke et øje tørt.... :)

dorte sagde ...

super, ja de lærer hurtigt, meget imponerende og godt gået....